PON – PT  6 – 15
biuro@lidercaronline.pl
+48 782 605 609
KONTAKT
Regulamin sklepu
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE I DEFINICJE 1. Niniejszy regulamin określa zasady zawierania umów sprzedaży na odległość drogą telefoniczną oraz elektroniczną prowadzoną przez: Nowa Fabryka Polska Sp. z o.o. Sp. komandytowa z siedzibą w Łodzi (90-451), ul Tuwima 53, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przy Sądzie Rejonowym dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000688609, NIP 725-22-14-744, REGON 367869239, reprezentowana przez Nowa Fabryka Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi (90-025), ul Tuwima 53, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przy Sądzie Rejonowym dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000685094, NIP 7252209648, REGON 367680370, w imieniu której działa Prezes Zarządu – Jacek Łaski, – zwana dalej Sprzedawcą 2. Sprzedawca, Usługodawca,Gwarant lub Administrator Danych – Nowa Fabryka Polska Sp. z o.o. Sp. komandytowa, ul. Juliana Tuwima 53, 90-025 Łódź wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi- Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000688609, NIP 725-22-14-744, REGON 367869239;
3. Klient lub Usługobiorca- osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, zwana dalej konsumentem, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mogąca we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania, która nawiąże stosunek prawny ze Sprzedawcą w zakresie działalności Sklepu; 4. Konsument- zgodnie z art. 221 § 1 ustawy z 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (Dz.U. 1964.16.93) [dalej jako: Kodeks Cywilny] oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej z jej działalnością gospodarczą lub zawodową; 5. Towar lub Produkt – towary sprzedawane w Sklepie, znajdujące się w ofercie Sprzedawcy; 6. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Konsumentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta. 7. Dopłata – uzupełnienie sumy, zapłata brakującej należności.
§ 2 PRZEDMIOT UMOWY1. Klient, który kupuje regenerowane części samochodowe zawiera ze sprzedawcą umowę zamiany. Przez umowę zamiany Sprzedawca zobowiązuje się przenieść na Klienta własność regenerowanych części samochodowych w postaci skrzyni biegów [ zwane dalej TOWAREM] w zamian za zobowiązanie się do przeniesienia własności przez Klienta na rzecz Sprzedawcy takich samych używanych części samochodowych w postaci skrzyni biegów, [ zwane dalej używanym TOWAREM] z obowiązkiem dopłaty na rzecz Sprzedawcy przez Klienta. 2. Szczegóły zamówienia zostały określone przez Sprzedawcę w wystawionej fakturze VAT nr _________________ z dnia_______________. Faktura Vat określa strony umowy, dokładny przedmiot umowy, cenę Towaru oraz koszty dostawy. 3. W zakresie umowy zamiany Sprzedawca zastrzega prawo własności zakupionego Towaru. Prawo własności przenoszone jest na Klienta z chwilą otrzymania przez Sprzedawcę używanego Towaru, który podlega zamianie. Do momentu zwrotu używanego Towaru Klient jest tylko posiadaczem rzeczy, a nie prawowitym właścicielem. 4. Jeżeli Klient nie zwróci Sprzedawcy zużytego Towaru, w ramach umowy zamiany w terminie do 21 dni roboczych od dnia dostawy Towaru, Sprzedawca wezwie Klienta do jej zwrotu pisemnie bądź telefonicznie. W przypadku gdy Klient pomimo wezwania nie dokona zwrotu zużytego Towaru, Klient, nie będący Konsumentem zapłaci Sprzedawcy 50 % wartości sprzedanego Towaru regenerowanego, z tytułu odszkodowania za nienależyte wykonanie umowy. Natomiast Konsument w przypadku braku zwrotu zużytego Towaru zapłaci Sprzedawcy 30% wartości sprzedanego Towaru regenerowanego, z tytułu odszkodowania za nienależyte wykonanie umowy. 5. W razie zastrzeżenia prawa własności Sprzedawca odbierając od Klienta Towar może żądać odpowiednio wynagrodzenia za zużycie lub uszkodzenie Towaru. 6. Sprzedawca wysyła Towar regenerowany do Klienta w kastrach [dalej zwane Pojemnikami]. Pojemniki przeznaczone są do przesyłania Towarów regenerowanych do Klienta oraz do przesyłania używanego Towaru do Sprzedawcy, i powinny być używane wyłącznie zgodnie z ich przeznaczeniem. 7. W przypadku gdy Klient nie dokona zwrotu Pojemnika, Sprzedawca wezwie Klienta do jego zwrotu pisemnie bądź telefonicznie. W sytuacji gdy Klient pomimo wezwania nie dokona zwrotu, zapłaci karę umowną na rzecz Sprzedawcy w wysokości 60 zł, stanowiącą wartość Pojemnika, na podstawie noty obciążeniowej wystawionej przez Sprzedawcę. 8. Umowa zawarta jest na czas realizacji zamówienia lub dochodzenia roszczeń. 9. Sprzedawca nie świadczy usług posprzedażowych.
§ 3 ZAMÓWIENIA I REALIZACJA 1. Zamówienie składane jest telefonicznie w Biurze Obsługi Klienta Sprzedawcy bądź na adres e-mail Sprzedawcy. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie. 2. Czas realizacji zamówienia wynosi do 14 dni roboczych. Czas dotyczy realizacji zamówień na terenie Polski. Zamówienia wysyłane poza granice Polski mają indywidualny czas dostawy w zależności od Państwa. 3. Klient zobowiązany jest do odbioru zamówionego Towaru regenerowanego i zapłaty ceny zgodnie z wybranym sposobem płatności oraz odesłania towaru zużytego na zasadach opisanych w § 3 pkt 6 niniejszej umowy. 4. Klient : a) przygotuje używany Towar do wysyłki, w tym zdemontuje go i zapakuje w opakowanie, w którym Sprzedawca dostarczył Towar ( Sprzedawca wysyła zamówiony Towar regenerowany wraz z listem zwrotnym, pozwalającym odesłać używany Towar); b) odeśle używany Towar za pośrednictwem firmy kurierskiej wskazanej przez Sprzedawcę- używany Towar powinien zostać przekazany Sprzedawcy w terminie do 21 dni od dnia odbioru. Zwrot zużytych Towarów zostanie dokonany bezpłatnie za pośrednictwem usługi kurierskiej zamówionej przez Sprzedawcę. Klient powinien skontaktować się z działem obsługi klienta , aby ustalić szczegóły zwrotu; 5. Towar wysyłany jest na adres wskazany przez Klienta w Zamówieniu, o ile strony nie ustalą inaczej. Koszty związane z dostawą Towaru i ewentualnie inne koszty ponosi Klient. Wysokość tych kosztów może zależeć od wyboru Klienta co do sposobu dostawy Towaru. Informacja o wysokości tych kosztów jest przekazywana Klientowi na etapie składania zamówienia. Klient może dokonać odbioru osobistego Towaru pod ustalonym adresem. 6. W przypadku niektórych wysyłek realizowanych w ramach umowy zamiany Sprzedawca może pobierać kaucję w wysokości 50% wartości zakupionego Towaru, o czym Klient zostanie poinformowany telefonicznie bądź wiadomości e-mail w chwili składania zamówienia. W przypadku wniesienia kaucji zostanie ona zwrócona w przeciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania elementu zamiennego. Tym samym § 2 ust. 4 zdanie drugie niniejszego regulaminu nie ma zastosowania, bowiem w przypadku braku zwrotu zużytego Towaru kaucja ulega przepadkowi na rzecz Sprzedawcy. 7. Sprzedawca wskazuje, że: a) z chwilą wydania Towaru Klientowi lub przewoźnikowi na Klienta przechodzą korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Przy sprzedaży na rzecz Konsumenta niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzi na Konsumenta z chwilą wydania Towaru Konsumentowi. Za wydanie Towaru uważa się jego powierzenie przez Sprzedawcę przewoźnikowi, jeżeli Sprzedawca nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez Konsumenta, b) przyjęcie przesyłki z Towarem przez Klienta bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia w przewozie, chyba że: 1) szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki; 2)zaniechano takiego stwierdzenia z winy przewoźnika; 3) ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika; 4) szkodę niedającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w terminie 7 dni zażądał ustalenia jej stanu oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem.
§ 4 GWARANCJA, RĘKOJMIA 1. Sprzedawca udziela wszystkim Kupującym gwarancji na Towary regenerowany tj. na skrzynię biegów, na warunkach wskazanych poniżej. Gwarancja obowiązuje na terenie całej Unii Europejskiej. Gwarantem jest Nowa Fabryka Polska Sp. z o.o. Sp. komandytowa,  z siedzibą w Łodzi (90-025), ul. Juliana Tuwima 53, NIP: 725 221 47 44, REGON: 367869239, KRS: 00006 88609. Kupujący, korzystający z uprawnień wynikających z gwarancji zobowiązany jest przesłać pisemną reklamację na adres: NF Polska, ul. Juliana Tuwima 53, Łódź 90-025 lub drogą meilową reklamacje@lidercaronline.pl Gwarancja obejmuje prawidłowe funkcjonowanie Towaru. 2. Czas obowiązywania gwarancji, o której mowa w pkt. 1 gwarancji wynosi dla: a) Konsumentów – 18 miesięcy, licząc od dnia wydania Towaru; b) Przedsiębiorców- 12 miesięcy, licząc od dnia wydania Towaru. 3. Klient zobowiązany jest podpisać wystawioną fakturę VAT i odesłać Sprzedawcy. Nie odesłanie podpisanej faktury Vat, powoduje nieważność gwarancji. Sprzedawca pokrywa koszty przesyłki. 4. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza oraz nie zawiesza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. Jednakże w razie wykonywania przez Konsumenta uprawnień z gwarancji termin do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi ulega zawieszeniu z dniem zawiadomienia sprzedawcy o wadzie. Termin ten biegnie dalej od dnia odmowy przez Gwaranta wykonania obowiązków wynikających z gwarancji albo bezskutecznego upływu czasu na ich wykonanie zgodnie z art. 579 § 3 Kodeksu Cywilnego. 5. Gwarancja nie obejmuje: a) kosztów związanych z transportem reklamowanych części (nie dotyczy Konsumentów); b) kosztów związanych z holowaniem samochodu; c)kosztów obsługi wymiany i wartości oleju przekładniowego; d)uszkodzeń wynikających z niewłaściwego użytkowania, montażu, uszkodzeń zewnętrznych powstałych w wyniku np. kolizji(wypadku); 6. W przypadku gdy Klient nabył Towar w ramach umowy zamiany, a zużyty Towar nie został dostarczony przez Klienta do Sprzedawcy, gwarancja wygasa z powodu niedotrzymania warunków transakcji przez Klienta. 7. Niedochowanie warunków gwarancji, w szczególności: zerwanie plomby gwarancyjnej, próba samodzielnej naprawy przez Klienta lub przekazanie Towaru do punktu naprawy nieuzgodnionego ze Sprzedawcą, powoduje unieważnienie gwarancji. Sprzedawca może wyrazić zgodę na naprawę Towaru w innym miejscu niż u Sprzedawcy, zgoda zostanie wyrażona drogą meilową. Klient występując z wnioskiem o wyrażenie zgody jednocześnie przedstawi koszty ewentualnej naprawy, które Sprzedawca musi zaakceptować. 8. Uwagi techniczne dotyczące montażu skrzyni biegów: a) skrzynia biegów nie jest zalewana olejem; b) przy wkładaniu półosi należy zwrócić szczególną uwagę na uszczelnienia półosi (simmeringi), które łatwo uszkodzić; c) łożysko oporowe układu sprzęgłowego ( wysprzęglik) musi być prawidłowo odpowietrzone, przed włączeniem biegu sprawdzić czy pedał sprzęgła odpowiednio wysprzęgla. d) nie uruchamiać silnika gdy samochód jest na podnośniku i koła luźno zwisają; e) skrzynia biegów musi być zalana olejem zgodnie z instrukcją montażu. 9. W przypadku dokonania montażu przez Klienta bądź inną osobę np. mechanika w sposób sprzeczny z przedstawionymi uwagami technicznymi określonymi w pkt 8 gwarancji, gwarancja traci ważność, a Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w Towarze. 10. W przypadku uznania reklamacji Klienta w ramach gwarancji Sprzedawca podejmie działania polegające na: naprawie Towaru, wymianie Towaru lub zwróci cenę za Towar- wedle własnego uznania, w terminie 14 dni roboczych od dnia, w którym uznano reklamację. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wydłużenia tego terminu do 21 dni roboczych. 11. W przypadku uznania reklamacji Sprzedawca zwróci Klientowi, nie będącym Konsumentem koszty demontażu i montażu w zakresie skrzyni biegów do kwoty 400 zł. W stosunku do Konsumenta obowiązują regulacje zawarte w kodeksie cywilnym. 12. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni, licząc od dnia dostarczenia reklamacji i Towaru do Sprzedawcy. 13. Reklamacja rozpatrywana jest wyłącznie w serwisie Sprzedawcy. W sytuacjach spornych Sprzedawca może powołać niezależnego rzeczoznawcę, aby potwierdzić lub zakwestionować istnienie wady fizycznej Towaru w chwili wydania Towaru. W przypadku, jeżeli wydana opinia rzeczoznawcy nie potwierdza istnienia wady, wówczas koszty rzeczoznawcy ponosi Klient. W przypadku Konsumentów koszty rzeczoznawcy ponosi Sprzedawca. 14. W przypadku nowych Towarów oferowanych w Sklepie, obowiązuje tylko gwarancja producenta (o ile Producent udziela gwarancji). Informacja w tym zakresie znajduje się w opisie Towaru. 15. Niniejszy regulamin jednocześnie jest dokumentem gwarancyjnym, a wystawiona faktura VAT stanowi załącznik do niniejszego regulaminu i gwarancji. 16. Rękojmia za wady Towarów jest wyłączona. Nie dotyczy to Klientów będących konsumentami, w przypadku których rękojmia za wady Towarów przysługuje na warunkach określonych w przepisach kodeksu cywilnego (Dz.U.2017.459 t.j. ze zm.) oraz w ustawie z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U.2017.683 t.j. ze zm), z tym zastrzeżeniem, że z uwagi na sprzedaż towaru regenerowanego (używanego) okres rękojmi wynosi 1 rok od dnia dostawy Towaru.§ 5 PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI 1. Reklamacje Klient powinien kierować do Sprzedawcy w formie pisemnej na adres: NF Polska, ul. ul. Juliana Tuwima 53, Łódź 90-025 bądź drogą elektroniczną na adres e-mail: reklamacje@lidercaronline.pl 2.W przypadku stwierdzenia, że przesyłka z Towarem jest naruszona, doznała ubytku lub uszkodzenia, Klient powinien niezwłocznie (nie później niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki) złożyć reklamację u Sprzedawcy. Takie działanie umożliwi dochodzenie roszczeń od przewoźnika. Nie jest to warunkiem rozpatrzenia reklamacji.  3.Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis problemu i żądanie Klienta, ewentualnie także dokumentację fotograficzną. 4.Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni. Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta wyżej wskazanym terminie, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną. 5.Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania. 6. Istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń w stosunkach prawnych z Konsumentami, w tym możliwość rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pomocą platformy ODR (online dispute resolution), dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/;
§ 6 DANE OSOBOWE1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. W sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. L 119 z 4.5.2016, dalej Rozporządzenie” Sprzedawca informuje: a) Administratorem Państwa danych osobowych jest Nowa Fabryka Polska Sp. z o.o. Sp. komandytowa, ul. Juliana Tuwima 53, Łódź 90-025, b) Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z realizacją umowy; c)odbiorcą Państwa danych osobowych będą podmioty, co do których istnieje obowiązek przekazywania danych na gruncie obowiązujących przepisów prawa, a także podmioty świadczące na rzecz administratora usługi kurierskie lub pocztowe, hostingowe, telekomunikacyjne, internetowe, księgowe lub prawne; d) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do Państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej; e) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez cały czas , przez który umowa będzie wykonywana, a także później tj. do czasu upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy i w związku z realizacją obowiązku archiwizacyjnego, wynikającego z odpowiednich przepisów prawa; f)posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania , usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przed jej cofnięciem; g) przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w razie uznania, iż przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia; h) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. 2. Kontakt z Administratorem Danych Osobowych W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących ochrony danych osobowych lub wykonywania praw w zakresie prywatności, prosimy o kontakt z Administratorem Danych Osobowych: Nowa Fabryka Polska Sp z. o o Sp. K pod adresem: Łódź ( 90-025), ul. Juliana Tuwima 53, lub pod adresem e-mail: marketing@lidercaronline.pl

§ 7 POSTANOWIENIA KOŃCOWE 
1. Klientowi, będącemu Konsumentem, przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru regenerowanego, na zasadach wynikających z pouczenia o prawie odstąpienie,stanowiący załącznik do niniejszej umowy. 2. W sprawach nieuregulowanych umową zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa, w tym kodeksu cywilnego. Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszej Umowy zostanie uznane za nieważne lub prawnie wadliwe, pozostałe postanowienia pozostają w mocy w najszerszym zakresie dopuszczalnym przez prawo. 3. Ewentualne spory powstałe na tle umowy rozstrzygać będzie sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy, z tym zastrzeżeniem, że spory powstałe na tle umowy rozstrzygać będzie sąd właściwy według zasad ogólnych (sąd miejsca zamieszkania pozwanego) albo inny dogodniejszy dla konsumenta (według art. 31-37 kodeksu postępowania cywilnego). 4. Prawem właściwym dla Umowy jest prawo polskie zgodnie, z którym niniejszy regulamin powinien być interpretowany. Wybór polskiego prawa nie może jednak skutkować pozbawieniem konsumenta ochrony zapewnionej mu przez przepisy, w przypadku gdy przepisy obowiązujące w państwie konsumenta są bardziej dla niego korzystne, to te przepisy obowiązują w umowie zawartej z Nowa Fabryka Polska Sp. z. o o Sp. k.5. Sprzedawca nie ma obowiązku i nie stosuje kodeksu dobrych praktyk, o którym mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym ( Dz.U.2016.3 ze zm). 6. Wszelkie zmiany regulaminu wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
POUCZENIE O PRAWIE ODSTĄPIENIA OD UMOWY dotyczy Konsumenta 
Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Poniżej podajemy dane kontaktowe: NF Polska (lidercar.pl), Juliana Tuwima 53, 90-025 Łódź,  sekretariat@lidercaronline.pl Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy: w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Wysokość kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 100 PLN (w Polsce). Koszty zwrotów z innych krajów szacowane są indywidualnie. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam towar niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo towar przed upływem terminu 14 dni. Wskazujemy, że odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Przekazane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Sprzedawcę w celach związanych z wykonaniem Państwa odstąpienia od umowy oraz spełnieniem związanych z nim żądań i to na zasadach określonych w odpowiednich przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora danych dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Więcej informacji zostało zawartych w dokumencie „Informacje od administratora danych osobowych”. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWYAdresat (sprzedawca): …………… …………… ……………
Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy, której przedmiotem są: …………………………………………..
Numer zamówienia: ……………………………………………………………………………………………….. Data zawarcia umowy: …………………………………………………………………………………………… Imię i nazwisko konsumenta: ………………………………………………………………………………. Adres konsumenta: ………………………………………………………………………………………………….. Proszę o zwrot zapłaconej ceny na rachunek bankowy nr . ………………………………………………..
Data …………………………………………………….                                                                                         ………………………………………………. Podpis
KontaktNowa Fabryka Polska Sp. z.o o Sp.k
WARSZTAT: ul. Chodów 8 99-220 gm. Wartkowice
BIURO: ul. Juliana Tuwima 53, 90-025
+48 782 605 609biuro@lidercaronline.plInformacje[azh_wp_widget class=”WP_Nav_Menu_Widget”]eyJ0aXRsZSI6IiIsIm5hdl9tZW51IjoiMyJ9[/azh_wp_widget]O firmieNaprawa i regeneracja silników i skrzyń biegów. Jeden z najstarszych i najbardziej doświadczonych serwisów w Polsce. 
Wysyłamy skrzynie do klientów na całych świecie!© 2019 Lider Car